Apple i iPad gube tržišnu utakmicu u Kini


August 23 2013 Kategorija: Financijske vijesti

ANALIZA – Podaci za 2Q13 o poslovnim aktivnostima Applea pokazali su snažan pad tržišnog udjela u prodaje tableta na tržištu Kine. Donedavno je prodaja iPada dominirala Kinom, uz prodajni udio od 50%. Jačanje konkurencije domaćih proizvođača, čiji proizvodi su jeftiniji u odnosu na iPad, rezultirali su padom prodaje, a tržišni udio Appleovog tableta je u 2Q13 pao na 28%. U 2Q13 isporučeno je 1,5 milijuna komada iPada, dok je ovaj broj u 1Q13 bio dvostruko veći u iznosu od 3 milijuna komada. Ipak, pad prodaje dijelom je i rezultat najavljenog novog modela, čija prodaja bi mogla započeti do kraja ove godine. Samsung, Apple-ov najveći rival prodao je 571 tisuća tableta, s tržišnim udjelom od 11%, a na trećem mjestu našao se Lenovo s 413 tisuća tableta te udjelom od 8%. Posljednje istraživanje IDC-a pokazalo je da su Apple-ove pošiljke diljem svijeta kliznule za 14,1% YoY, dok je njegov tržišni udio tableta u svijetu pao sa 60,3% na 32,4%. www.icapital.hr Izvor/autor www.seebiz.eu više…

 

Apple i iPad gube tržišnu utakmicu u Kini

Komentari za "Apple i iPad gube tržišnu utakmicu u Kini"

Comments are closed.


Apartmani Hrvatska
Apartmani Hrvatska