Karlovačka pivovara dobila novog direktora marketinga


January 30 2014 Kategorija: Financijske vijesti

Roberto Giugliano novi je direktor Sektora marketinga i član menadžment tima Karlovačke pivovare. Bit će odgovoran za strateško upravljanje portfeljom brendova kompanije, uključujući Karlovačko i Heineken, s posebnim fokusom na inovacije… Prije dolaska u Karlovačku pivovaru, Roberto je radio u kompaniji Heineken Italija više od 12 godina. Stekao je bogato iskustvo u svim područjima komercijale: počeo je raditi u prodaji, a zatim se razvijao u odjelu trade marketinga i marketinga. Na svojoj zadnjoj poziciji bio je odgovoran za razvoj Heineken brenda u Italiji. Jedno od njegovih najvažnijih postignuća je rast brenda Heineken koji je postao prvi pivski brend po vrijednosti… Procitajte dalje: Karlovačka pivovara dobila novog direktora marketinga Izvor/autor www.poslovnipuls.com više…

Karlovačka pivovara dobila novog direktora marketinga

Komentari za "Karlovačka pivovara dobila novog direktora marketinga"

Comments are closed.


Apartmani Hrvatska
Apartmani Hrvatska