Najvažnije je zadržati povjerenje korisnika


31 svibnja 2013 Kategorija: Financijske vijesti

8,7 posto ispitanika u 2011. promijenilo banku, a 1,9 banaka odabrano je jednako kao i bilo koji drugi šoping proizvod. Financijski sektor je prešao dugi put od zaključka kako bankama ne treba brendiranje do početaka korištenja brend strategija poput svake druge kompanije. Razlog tome je trenutka gospodarska situacija koja je prema financijskom sektoru promijenila ponašanje potrošača, ali i činjenica kako je brendiranje postalo sve važnije za zadržavanje klijenata. Ta evolucija produkt je i konsolidacije bankarskog sektora prošlih deset godina, a opstale su financijske institucije koje su sličinije onim američkima nego njihovim azijskim konkurentima. Među pionirima novog pristupa bankarstvu koje je … …više

Najvažnije je zadržati povjerenje korisnika

Komentari za "Najvažnije je zadržati povjerenje korisnika"

Komentari su zatvoreni.


Apartmani Hrvatska
Apartmani Hrvatska