AIG-ov marketinški strateg Marc Pina dolazi u Zagreb


September 20 2013 Kategorija: Financijske vijesti

Na konferenciji o prodaji i marketingu osigurateljnih proizvoda 26. rujna u Zagrebu gostovat će i jedan od vodećih stručnjaka za za direktni marketing i prodajne strategije, voditelj AIG-ova Odjela korsinika u Turskoj Marc Pina, koji će otkriti s čime se osiguratelji moraju suočiti žele li držati korak s vremenom i biti uspješni u prodaji. „U posljednjih nekoliko godina oglašivačima je dostupno sve više raznolikih medija, čiji je doseg u prijenosu poruka korisnicima vrlo velik. Tradicionalni mediji rapidno gube kontrolu nad publikom i oglašivači više ne mogu biti sigurni da njihova televizijska, radijska ili tiskana reklama stiže do publike kao prije. Posljedice tih promjena su goleme. Oglašivači moraju prilagoditi marketinške i medijske strategije, koje su u nekim slučajevima postale zastarjele. Digitalno i mobilno marketinško planiranje sada je esencijalni dio medijske raznolikosti“, rekao je Pina za časopis Svijet osiguranja. Izvor/autor www.svijetosiguranja.eu više…

 

AIG-ov marketinški strateg Marc Pina dolazi u Zagreb

Komentari za "AIG-ov marketinški strateg Marc Pina dolazi u Zagreb"

Comments are closed.


Apartmani Hrvatska
Apartmani Hrvatska