Bitka za istospolne brakove borba je i za tržišne…


April 12 2013 Kategorija: Financijske vijesti

Korisnici društvenih mreža, lakmus-papira modernoga javnog mnijenja, potkraj ožujka presvukli su svoje profile u ružičasto kao znak potpore bitki za ravnopravnost istospolnih brakova. Odaziv korisnika bio je izniman (2,7 milijuna korisnika u samo jedan dan pružilo je potporu), a unatoč tome što je povod za davanje podrške bilo zasjedanje američkoga Vrhovnog suda radi razmatranja ustavnosti definicije braka kao zajednice muškarca i žene, inicijativa je obišla cijeli svijet. Konačna odluka bit će donesena u lipnju ove godine, što zagovarateljima i protivnicima istospolnih brakova daje dovoljno vremena da provode kampanje i animiraju svjetsku populaciju. Ako Ameri spomenutu definiciju proglase neustavnom, sva je prilika da takvo što učine i vlade europskih zemalja, što je ogromna pobjeda naroda koji ne traži ništa drugo nego ozakonjenje svoje ljubavi. Osim milijuna predstavnika hetero i homo populacije, inicijativi se pridružio i troznamenkast broj globalnih brendova koji su svojim marketinškim kampanjama jasno dali do znanja u čiji se tabor svrstavaju. Stajanje uz potrošača, demonstriranje stajališta i vrijednosti lijep je i plemenit čin, ali i koristan. Financijski, naravno. Financijske koristiAmerička studija Experian Marketing Services pokazala je da su prihodi kućanstva lezbijskih parova veći za 7,3 tisuća dolara, a gejeva za 21,5 tisuća dolara od prosječnih prihoda heteroseksualnih parova. Prema istraživanju TheKnot.com-a osobe koje sklapaju istospolni brak na vjenčanje će pozvati manje gostiju, ali će potrošiti višestruko više na organizaciju. Navodno bi industrija vjenčanja na legalizaciji trebala zaraditi 9,5 milijardi dolara, a prema Yahoo Financeu, New York je nakon odobrenja sklapanja homoseksualnih brakova zaradio 250 milijuna dolara. Dakle, ta sve glasnija podrška homoseksualnoj populaciji može se s jedne strane opravdati činjenicom da brendovi u ova interaktivna vremena moraju praktički disati zajedno sa svojim kupcima, ali i time što ne postoji nijedna studija koja demantira tezu da je takozvana LGTB niša, u financijskom smislu, izdašnija od heteroseksualne, da su pripadnici te populacije vjerniji kompanijama koje podržavaju njihov stil života i životne bitke. Nedavno su američki mediji zabilježili presedan na relaciji investitor – uprava i to kada je glavni čovjek Starbucksa javno progovorio o otporu koji je jedan njihov ulagač pružio nakon što je kompanija svojim marketinškim aktivnostima odlučila podržati LGTB populaciju. Kako je rekao, investitor se prestrašio pada profita, a Schultz mu je odgovorio da slobodno proda udjele u kompaniji, jer je Amerika (naravno) slobodna zemlja. Jasno, za Starbucks je to bio sjajan PR potez, ali svejedno govori o tome kako su kompanije radi brenda, brige ili bilance, potpuno svejedno, spremne riskirati podršku protivnika legalizacije.

 

Bitka za istospolne brakove borba je i za tržišne…

Komentari za "Bitka za istospolne brakove borba je i za tržišne…"

Comments are closed.


Apartmani Hrvatska
Apartmani Hrvatska