Blue Line želi biti ravnopravan sa Jadrolinijom


May 2 2012 Kategorija: Financijske vijesti

Vodstvo međunarodne brodarske kompanije Blue Line, koja je registrirana u Panami i s dva trajekta prometuje na liniji Split-Ancona zatražilo je pomoć hrvatske Vlade kako bi se tu tvrtku, koja plaća usluge peljarenja pri uplovljavanju i isplovljavanju iz splitske Trajektne luke, tretiralo na jednak način kao i Jadroliniju koja ne rabi usluge peljarenja. Blue Line javno apelira na novu Vladu RH i ministra pomorstva, prometa i infrastrukture Sinišu Hajdaša Dončiča da omoguće ravnopravan položaj svih brodara na međunarodnoj liniji Split-Ancona. Najteži uteg poslovanja brodara je monopolistički položaj privatne tvrtke Split Pilot d.o.o., kojoj su dosadašanji ministri, pretpostavljamo iz osobnih interesa, osim monopola osigurali i višemilijunske prihode za usluge peljarenja brodova u splitskoj luci, navodi se u priopćenju podijeljenom novinarima.Pritom navode kako su cijene usluga peljarenja u splitskoj trajektnoj luci dvostruko veće nego u Italiji.- Za 500-tinjak isplovljavanja tijekom jedne godine brodar (Blue Line) plati 100.000 eura više nego u Italiji. Kada se u obzir uzme da Blue Line već 19 godina plovi na liniji Hrvatska – Italija, evidentno je da smo splitsku peljarsku službu preplatili za gotovo dva milijuna eura”, ističe se u priopćenju. Direktor kompanije Blue Line Henry Jorgensen, na upite novinara, naveo kako Blue Line godišnje za usluge pilota za peljarenje u splitskoj trajektnoj luci plati 220.000 eura, a hrvatski brodar Jadrolinija ne plaća ništa.Pojasnio je kako se pretpostavlja da zapovjednici Jadrolinijinih brodova poznaju splitsku trajektnu luku te nemaju potrebe koristiti usluge pilota za peljarenje. Naglasio je kako i zapovjednici trajekata Blue Line također poznaju splitsku trajektnu luku te nemaju potrebe koristiti usluge pilota za peljarenje od samo desetak minuta pri uplovljavanju ili isplovljavanju. Osim toga u Italiji se naplaćuje samo ulaz u luku, a ne i isplovljavanje, a u luci Ancona postoji mogućnost da kapetan broda dobije certifikat nakon 20-ak uplovljavanja, dodao je. Naveo je kako je Blue Line za trajekte na liniji Split-Ancona investirao 15 miljuna eura te da je njima prošle godine prevezeno više od 200.000 putnika i oko 30.000 vozila.

Blue Line želi biti ravnopravan sa Jadrolinijom

Komentari za "Blue Line želi biti ravnopravan sa Jadrolinijom"

Comments are closed.


Apartmani Hrvatska
Apartmani Hrvatska