Budućnost lobiranja i PR-a u Hrvatskoj


April 18 2012 Kategorija: Financijske vijesti

U organizaciji Hrvatske udruge komunikacijskih agencija (HUKA), Hrvatskog društva lobista (HDL) te Europskog pokreta Hrvatska, u srijedu je u Europskom domu Zagreb održan okrugli stol na temu ‘Budućnost lobiranja i PR-a u Hrvatskoj – članici EU’.Stručnjaci iz područja odnosa s javnošću i lobiranja raspravljali su o trenutačnom stanju struke u Hrvatskoj, o potrebi certificiranja kao i o ulozi obrazovanja u stvaranju ovih dviju profesija s posebnim naglaskom na utjecaj ulaska naše zemlje u EU na profesiju PR-a i lobiranja.- Samim ulaskom u EU očekujemo da će značaj i utjecaj odnosa s javnošću i lobiranja sve više rasti zbog otvaranja tržišta za kompanije iz EU koje znaju kako im dobri odnosi s javnošću i lobiranje mogu pomoći u razvoju poslovanja. Svaki ozbiljan investitor pri ulasku na neko tržište osim odvjetnika, traži i dobrog PR-ovca i lobista. Daljnjem razvoju struke će doprinijeti i EU fondovi koji u svim projektima uključuju i komunikacijske aktivnosti – istaknula je Dijana Kobas Dešković, predsjednica Upravnog odbora Hrvatske udruge komunikacijskih agencija. Izvor/autor www.liderpress.hr više…

 

Budućnost lobiranja i PR-a u Hrvatskoj

Komentari za "Budućnost lobiranja i PR-a u Hrvatskoj"

Comments are closed.


Apartmani Hrvatska
Apartmani Hrvatska