Evo čime su Hrvati najviše, a čime najmanje…


October 23 2013 Kategorija: Fondovi

Istraživanje je provedeno u rujnu 2013. godine nad 1.150 građana koji svakodnevno kupuju u supermarketima. Tvornica istraživanja, neovisna agencija za istraživanje i analiziranje tržišta i javnih mišljenja, u rujnu je provela opsežno ispitivanje javnog mnijenja o zadovoljstvu kupovinom u supermarketima u Hrvatskoj. Više od tisuću građana je istaknulo svoja razmišljanja o Billi, Intersparu, Kauflandu, Konzumu, Lidlu, Mercatoru, Plodinama i ostalim maloprodajnim lancima i trgovinama u zemlji, ističući što im se kod njih sviđa, a što ne. Ispitanici su tako, među ostalim, ocjenjivali koliko su zadovoljni zaposlenicima u supermarketima, konkurentnošću cijena proizvoda, raznolikošću i kvalitetom …

 

Evo čime su Hrvati najviše, a čime najmanje…

Komentari za "Evo čime su Hrvati najviše, a čime najmanje…"

Comments are closed.


Apartmani Hrvatska
Apartmani Hrvatska