HP i SAP nude napredne usluge podrške


December 9 2009 Kategorija: Financijske vijesti

HP je predstavio uslugu upravljanja pozivima koja usklađuje HP i SAP mogućnosti udaljenog upravljanja podrškom, čime, kako navode, klijentima pružaju kompletno rješenje za njihove potrebe primjene SAP-a kroz tehnološku infrastrukturu te korisnicima nudi iskustvo brze i kvalitetne podrške. – Razvijen u suradnji sa SAP AG-om, HP Mission Critical Services Enhancement nudi klijentima zaokružen set naprednih usluga podrške za kompleksna okruženja temeljenih na SAP rješenjima ključnima (mission critical) za njihovo poslovanje. Kroz HP-ov Mission Critical podršku HP-ovi stručnjaci koristeći integrirane procese podrške blisko surađuju i sa SAP-ovim timom za podršku pomažu klijentima da proaktivno i reaktivno rješavaju probleme u svojim kritično poslovnim okruženjima .”Za vrlo kritične situacije, HP i SAP klijenti mogu ugovoriti maksimalne razine usluga koja će isporučiti korekcije na sustavu unutar 4 sata, 24 sata na dan, 7 dana u tjednu.“ „HP-ova podrška kritičnom poslovanju usklađuje se sa SAP-ovim Enterprise Support obavezama podrške tvrtkama u poslovno kritičnim operacijama, čime se klijentima pomaže zaštititi njihova ulaganja u IT, te smanjiti ukupni trošak poslovanja,“ kaže Uwe Hommel, izvršni potpredsjednik u odjelu Active Global Support u SAP-u, „Nadalje, za vrlo kritične situacije, HP i SAP klijenti mogu ugovoriti maksimalne razine usluga koja će isporučiti korekcije na sustavu unutar 4 sata, 24 sata na dan, 7 dana u tjednu.“ Nova usluga pruža klijentima jedinstvenu referentnu točku za sve incidente u okruženju SAP aplikacije. više…

 

HP i SAP nude napredne usluge podrške

Komentari za "HP i SAP nude napredne usluge podrške"

Comments are closed.


Apartmani Hrvatska
Apartmani Hrvatska