Hrvatski mediji danas: Infotainment i zaglupljivanje su…


January 15 2011 Kategorija: Financijske vijesti

KOMENTAR – „Narod se ne uzdiže u kulturu, a sama kultura se spušta na nivo masa.“, rekao je mudri Habermas. Kada se ta izjava stavi u kontekst medija savršeno pogađa u samu srž hrvatske medijske scene. – Javnosti se serviraju poluinformacije i žutilo, zadovoljavaju se zahtjevi tržišta, a stanje medija umjesto da se uzdiže neprestano pada – bez nesebične ruke koja bi joj se pružila – umjesto nje vodi je ona profiterska. Sloboda medija vješto je upakirana zajedno s demokracijom koja dolazi kao gratis proizvod, međutim, ispada da je riječ tek o marketinškom triku – pod krinkom slobodnih većina medija djeluje pristrano služeći interesima vladajućih i financijskih moćnika. Ako su mediji naš prozor u svijet, koji često  stvaraju, potvrđuju pa čak i mijenjaju našu svijest i stajališta o određenim pitanjima, što nam poručuju oni Hrvatski – da je važno biti upućen u život poznatih i slavnih ili broj prometnih nesreća? Izvor/autor www.seebiz.eu više…

Hrvatski mediji danas: Infotainment i zaglupljivanje su…

Komentari za "Hrvatski mediji danas: Infotainment i zaglupljivanje su…"

Comments are closed.


Apartmani Hrvatska
Apartmani Hrvatska