Hrvatski osiguratelji itekako svjesni zajednice u kojoj…


October 2 2012 Kategorija: Financijske vijesti

(Nataša Gajski Kovačić) Što neka tvrtka proizvodi, kako kupuje i prodaje, kako utječe na okoliš, kako zapošljava, osposobljava i utječe na razvoj vlastitih ljudi, kako ulaže u društvenu zajednicu i poštuje li ljudska i radna prava, sve to određuje njezin utjecaj na društvo. Društveno odgovorno poslovanje široko je prihvaćena poslovna praksa u razvijenim zemljama svijeta. Europska unija nizom inicijativa, među kojima je i proglašenje 2005. godine godinom društveno odgovornog poslovanja, podupire proširenje načela društvene odgovornosti u poslovne procese. Ponašanje na tržištu, odnos prema zaposlenima, odnos prema okolišu, te odnos s lokalnom zajednicom i društvom u cjelini četiri su osnovna načela društveno odgovornog poslovanja. A koliko pojedina tvrtka pridonosi lokalnoj zajednici u kojoj posluje, stavlja li na raspolaganje svoje iskustvo, vrijeme ili, pak, materijalno pomaže vraćajući dio profita zajednici, pitanja su koja su nas vodila u istraživanju društveno odgovorna poslovanja

Komentari za "Hrvatski osiguratelji itekako svjesni zajednice u kojoj…"

Comments are closed.


Apartmani Hrvatska
Apartmani Hrvatska