Ivica Krešić: Dolazak Carrefoura mogao bi ubrzati…


March 13 2010 Kategorija: Financijske vijesti

SARAJEVO – Ulaskom na tržište regije francuski trgovački lanac “Carrefour”, osim jačanja konkurencije, dovešće do ukrupnjavanja tržišta i donijeti nove standarde u odnosu prema kupcima i dobavljačima, te u područjima marketinga i logistike, smatraju analitičari. – Eksperti za trgovinu ocjenjuju da će se pozitivni efekti ulaska “Carrefoura” mjeriti po tome da li će ispuniti obećanje o 95 posto učešća domaćih proizvoda na svojim policama. Ivica Krešić, direktor u Odjelu za finansijsko savjetovanje konsultantske kuće “Deloitte” Zagreb, kaže da će promjene na tržištu maloprodaje ulaskom “Carrefoura” biti značajne. “‘Carrefour’ će najvjerojatnije donijeti i najbolje svjetske standarde u područjima marketinga, logistike, odnosa prema kupcima i dobavljačima”, kaže Krešić. Smatra da će Francuzi ubrzati ukrupnjavanje tržišta u sektoru trgovine, ali ne vjeruje da će to mobilizirati tri najveća regionalna igrača – slovenački Mercator (LJSE:MELR), hrvatski Konzum (ZSE:KNZM-R-A) i srbijansku “Deltu” na povezivanje. “Izglednije je da će doći do ukrupnjavanja kroz stvaranje nekoliko povezanih grupacija oko ova tri trgovačka lanca, te još oko nekih talijanskih, austrijskih i njemačkih lanaca. Izvor/autor www.seebiz.eu više…

Ivica Krešić: Dolazak Carrefoura mogao bi ubrzati…

Komentari za "Ivica Krešić: Dolazak Carrefoura mogao bi ubrzati…"

Comments are closed.


Apartmani Hrvatska
Apartmani Hrvatska