Lifestyle Serbia i Srbija pamti glavne teme turističke…


January 4 2014 Kategorija: Financijske vijesti

Glavne teme turističke promocije Srbije na međunarodnom tržištu ove će godine biti ‘Lifestyle Serbia’ i ‘Srbija pamti’, čime se Srbija želi približiti mladim ljudima iz cijelog svijeta odnosno pridružuje se europskoj inicijativi u obilježavanju stogodišnjice od početka Prvog svjetskog rata, a sve s ciljem povećanja turističkog prometa, doznaje se iz Turističke organizacije Srbije. Objašnjavajući razloge i ciljeve nove turističke kampanje Srbije za ovu godinu, direktorica Turističke organizacije Srbije Gordana Plamenac ističe da svake godine biraju drugu glavnu temu kojom promoviraju cjelokupnu turističku ponudu zemlje, a ove je godine promocija usmjerena ka mladima. Srbiju je 11 mjeseci prošle godine, po podacima tamošnje statistike, ukupno posjetilo nešto malo više od 2 milijuna turista ili blizu 5 posto više nego u istom razdoblju 2012., dok je blagi porast od 0,8 zabilježen s 6,1 milijunom noćenja.

Komentari za "Lifestyle Serbia i Srbija pamti glavne teme turističke…"

Comments are closed.


Apartmani Hrvatska
Apartmani Hrvatska