Marka automobila otkriva karakter vozača


January 4 2012 Kategorija: Financijske vijesti

BONN – Ljude odaju razne stvari koje govore o njima, jedna od njih je i automobil koji voze, na osnovu koga je moguće odrediti vlasnikov karakter. Vlasnici prestižnih marki – poput BMW-a, Audia, Mercedesa, Alfa Romea, Jaguara i Porshea – svesno biraju ta vozila i veoma im smeta kada neko ne primeti koji automobil voze.Psiholozi smatraju da su to vozači, koji i svojim automobilom žele da pokažu da su “alfa životinje”, dakle predvodnici čopora, iako postoje razlike među njima.Osobe koje voze BMW smatraju se osobama koje se rado pokazuju, koje cene ekskluzivnost i pažljivo slede svoj životni stil.Oni su skloni istraživačkom duhu, a “radost vožnje” s mnoštvom konjskih snaga pod poklopcem motora pokazuje i njihovu potrebu za slobodom i autonomijom. Statistika je pokazala i da su skloni rizicima i da se veoma često bave nekim malo opasnijim sportom.Vozači Mercedesa su dugo bili na glasu da su, zajedno sa skupim autom, kupili i traku za preticanje sa koje nikad ne silaze.Ali novija istraživanja su pokazala da su današnji vlasnici Mercedesa često samouvereni muškarci koji već pojavom žele da pokažu svoju dominantnost, stručnost i sposobnost vođenja, ali koji i istovremeno veliku pažnju posvećuju sigurnosti.Na traci za preticanje se danas guraju vozači Audia i za njih se veruje da uvek žele da iskoriste svoju prednost i da se upravo oni najviše guraju napred. Oni su zaljubljenici u tehniku i obožavaju tehničke novine.Kada je reč o vozačima Porshea, njihovo ponašanje često opasno naginje aroganciji i često su fizički atraktivni. Oni uglavnom ne vole da imaju suvozača, dok vozači drugih prestižnih marki žele da kraj njih sedi fizički atraktivna osoba – po mogućstvu suprotnog spola.Jedna studija je pokazala da vozači Porshea imaju i manje aktivan seksualni život od – vozača Renaulta.Razlog je veoma jednostavan: vozači Porshea su često starija gospoda koja su tim sportskim vozilom ispunila svoj san iz detinjstva, dok su vozači Renaulta većinom žene stare između 20 i 30 godina kojima je ovaj povoljan “Francuz” prvi sopstveni automobil.Na osnovu statističkih podataka došlo se do zaključaka i da su, na primer, vlasnici Jaguara zaduženiji od ostalih vozača, da su vozači Volvoa zapravo mnogo agresivniji nego što se misli, ali se kriju iza švedskog čelika i imidža ljubitelja porodice.Mnogi proizvođači automobila nisu srećni zbog zaključaka do kojih su došli istraživači, pa tako Opel već godinama pokušava da izmeni mišljenje o vlasnicima tih vozila kao o “dosadnjakovićima iz provincije”.Ni vlasnici Fordova ne uživaju baš glas kao posebno zanimljive osobe, često imaju prekomernu težinu i veoma su sramežljivi.Vlasnike Volkswagena čak ni psiholozi ne mogu da opišu jer taj automobil i dalje važi za “automobil za svakoga” pa ga voze i lepi i ružni i siromašni i bogati i obrazovani i ne baš previše pametni. Samim tim u Volkswagen seda neko ko ne želi da se ističe niti automobilom – niti samim sobom. Izvor/autor www.seebiz.eu više…

Marka automobila otkriva karakter vozača

Komentari za "Marka automobila otkriva karakter vozača"

Comments are closed.


Apartmani Hrvatska
Apartmani Hrvatska