Mediji još ne znaju kako naplatiti sadržaj na…


September 24 2011 Kategorija: Financijske vijesti

Kako naplatiti internetski sadržaj jedna je od preokupacija vodećih medijskih kuća u svijetu, ali i u Hrvatskoj. Iako postoji niz modela naplate, eksperimenti koje su provodili The New York Times ili Financial Times pokazali su se iznimno skupi i često neuspješni, pa je dio domaćih izdavača, u sklopu panel-rasprave na Weekend Media festivalu u Rovinju zaključio da je najisplativiji model čekati da se neki od njih pokaže ispravnim, a u međuvremenu u cijelosti pružati korisnicima besplatan sadržaj. Najveći dio internetske publike zapravo imaju izdavači tiskovina, koji su razvijali i web izdanja, pa je izazov novoga doba postao – kako početi naplaćivati sadržaj koji je nekoliko godina koris… Izvor/autor www.banka.hr više…

Mediji još ne znaju kako naplatiti sadržaj na…

Komentari za "Mediji još ne znaju kako naplatiti sadržaj na…"

Comments are closed.


Apartmani Hrvatska
Apartmani Hrvatska