Novi vizualni identitet Hrvatske obrtničke komore


September 10 2009 Kategorija: Financijske vijesti

Hrvatska obrtnička komora (HOK) i Obrtnička komore za München i Gornju Bavarsku (Handwerkskammer fur Munchen und Oberbayern – HWK) potpisale su danas Ugovor o preuzimanju korporativnog identiteta, priopćeno je iz HOK-a. Ugovor označava početak novog pristupa korporativnom identitetu HOK-a i jedinstveni primjer suradnje kojom će HOK dobiti na prepoznatljivosti i javnom i vizualnom potencijalu na temelju iskustava HWK, kaže se u priopćenju.Idejno rješenje novog vizualnog identiteta HOK-a rađeno je prema konceptu vizualnog identiteta Obrtničke komore za München i Bavarsku.Razlozi za promjene su nepostojanje jedinstvenog vizualnog identiteta HOK-a, te nepreglednost i raznolikost ukupnih proizvoda. Postojeća pravila oblikovanja nisu bila jasna za djelatnike, a HOK, kao središnja obrtnička institucija, nije bio prepoznatljiv za korisničke skupine. Usvajanjem novog korporativnog identiteta HOK će kod svih svojih proizvoda biti prepoznat kao središnji adresat, ojačat će njegov imidž, kao i stupanj prepoznatljivosti.U novoj sistematici proizvoda boje preuzimaju ulogu pomoći kod orijentacije. Tako je za skupinu Obrt odabrana crvena boja, za skupinu Obrazovanje žuta boja, dok zelena boja određuje skupinu Savjetovanje.HOK je primijenio njemačka iskustva u izradi novog vizualnog korporacijskog identiteta radi njegove učinkovitosti, koja se u Bavarskoj na najbolji mogući način pokazala u praksi.Naime, implementacija novog korporativnog dizajna osjetno je povećala broj posjetitelja štandova HWK na obrtničkim sajmovima, kao i broj posjeta njihovih Internet stranica, stoji u priopćenju. više…

Novi vizualni identitet Hrvatske obrtničke komore

Komentari za "Novi vizualni identitet Hrvatske obrtničke komore"

Comments are closed.


Apartmani Hrvatska
Apartmani Hrvatska