Otkrivena ‘radikalna’ medijska strategija Milana…


December 16 2012 Kategorija: Financijske vijesti

Večernji list posjeduje medijsku strategiju smijenjenog pomoćnika ministrice kulture, Milana F. Živkovića, a koja je zapravo interni dokument prema kojem bi Ministarstvo kulture počelo izradu smjernica za javnu raspravu. Večernji list posjeduje medijsku strategiju smijenjenog pomoćnika ministrice kulture, Milana F. Živkovića , a koja je zapravo interni dokument prema kojem bi Ministarstvo kulture počelo izradu smjernica za javnu raspravu. Živkovićevo viđenje razvoja medija moglo bi se nazvati radikalnim, ili barem neuobičajenim za osobu koju je postavila politika, a “medijski porez”, zbog kojeg je Živković smijenjen, spomenut je kao dugoročni plan te, de facto, preimenovanje pristojbe za HRT i njezino prilagođavanje financijskoj situaciji svakog građanina. Kao alternativa, ili dopuna, spominje i oporezivanje profita telekomunikacijskih tvrtki, pi … …više

Otkrivena ‘radikalna’ medijska strategija Milana…

Komentari za "Otkrivena ‘radikalna’ medijska strategija Milana…"

Comments are closed.


Apartmani Hrvatska
Apartmani Hrvatska