Proljeće u HGspotu: Nova boja, nove marketinške…


March 17 2010 Kategorija: Financijske vijesti

ZAGREB – Predstavljanjem novog vizuala HGspot kreće s novom strategijom koja se temelji na oduševljenju koju želi izazvati kod svojih kupaca, javljaju iz HGspota. – Najava je svakako dobrodošla promjena u ponašanju HGspota u nekoliko mjeseci prije povratka Hrvoja Prpića, kad su kupci imali problema sa servisiranjem uređaja kupljenih u HGspotu. “Kako nove generacije stasaju uz tehničke novitete, HGspot svoju priliku vidi u tome da ih na tom putu odrastanja prati kao mjesto gdje vole doći, kupovati, saznati nove informacije i družiti se. Isto tako, novi HGspot želi biti odraz stručnosti i kompetencije u informatičkoj tehnologiji povezanoj sa suvremenim životnim stilom,” navodi se u priopćenju. Već ovaj vikend organiziraju prvu akciju u nizu u novom ruhu HGspota pod nazivom „Besplatno proljetno čišćenje u HGspotu“.

 

Proljeće u HGspotu: Nova boja, nove marketinške…

Komentari za "Proljeće u HGspotu: Nova boja, nove marketinške…"

Comments are closed.


Apartmani Hrvatska
Apartmani Hrvatska