RTL i Nova TV za SEEbiz: Ograničenje reklama HRT-a na…


November 11 2010 Kategorija: Financijske vijesti

ZAGREB – Reklame koje Hrvatska televizija emitira u najgledanijem terminu od 18 do 22 sata više neće smjeti trajati dulje od četiri minute u jednom satu. Vladin je to prijedlog iz novog Zakona o Hrvatskoj radioteleviziji (HRT), koji su Banski dvori danas uputili u saborsku proceduru. – Temeljem tog zakona, trajanje reklama izvan udarnog termina ograničava se na devet minuta tijekom jednog sata. Ipak, te odredbe neće na snagu stupiti preko noći, jer se Prisavlju daje prijelazno razdoblje od godinu dana, tijekom kojeg će promidžbene poruke u udarnom terminu od 18 do 22 sata moći trajati šest minuta u jednom satu programa. – Teško mi je sada reći je li to dobro ili ne, ali mislim da se tu dogodio kompromis zbog odnosa javne i komercijalne televizije, rekao nam je u kratkom telefonskom razgovoru predsjednik Hrvatskog novinarskog društva (HND) Zdenko Duka. Izvor/autor www.seebiz.eu više…

 

RTL i Nova TV za SEEbiz: Ograničenje reklama HRT-a na…

Komentari za "RTL i Nova TV za SEEbiz: Ograničenje reklama HRT-a na…"

Comments are closed.


Apartmani Hrvatska
Apartmani Hrvatska