Rupert Murdoch: Zaribali smo s MySpaceom na sve moguće…


January 14 2012 Kategorija: Financijske vijesti

ZAGREB – Medijski mogul Rupert Murdoch, predsjednik uprave i izvršni direktor medijske kompanije News Corporation, priznao je danas da je njegova tvrtka “zaribala” društvenu mrežu MySpace “na sve zamislive začine”, prenosi web stranica digitalspy. Iskreno priznanje 80-godišnji je milijarder dao na svojem Twitter profilu, otvorenom na staru godinu.”Puno je pitanja i šala na račun MySpace-a”, napisao je Murdoch na Twitteru. “Odgovor je jednostavan – zaribali smo na sve moguće načine, naučili mnoge vrijedne i skupe lekcije”.Nakon što ga je News Corp kupio 2005. za 580 milijuna dolara, MySpace je vrlo brzo počeo gubiti na popularnosti pod pritiskom navale nove konkurencije Facebooka i Twittera. Prošle godine, News Corp ga je prodao oglašivačkoj tvrtki Specific Media i američkom pjevaču, producentu i glumcu Justinu Timberlakeu za oko 35 milijuna dolara, odnosno, tek šest posto od cijene koju je za njega platio. Pritom je navodno zadržao manji vlasnički udjel, ali ne sudjeluje u svakodnevnom poslovanju tvrtke.Višejezična web stranica namijenjena umrežavanju članova i pionir društvenog umrežavanja na internetu, MySpace je posebno popularan među glazbenicima, koji je koriste za besplatno predstavljanje svojih pjesama široj javnosti.Međutim, prošli se mjesec po prvi puta u povijesti nije našla na popisu prvih deset vodećih društvenih web stranica u Britaniji.Murdoch je već ranije priznao da je akvizicija MySpace-a bila velika pogreška za News Corp, pogotovo nakon što se na tržištu pojavio takav veliki igrač kao što je Facebook

 

Rupert Murdoch: Zaribali smo s MySpaceom na sve moguće…

Komentari za "Rupert Murdoch: Zaribali smo s MySpaceom na sve moguće…"

Comments are closed.


Apartmani Hrvatska
Apartmani Hrvatska