Što čitati ovoga tjedna?


September 9 2012 Kategorija: Financijske vijesti

Globalna kriza pogodila je veći dio svijeta. No onaj manji dio i dalje uživa u luksuzu i troši basnoslovne iznose na kojekakve proizvode i usluge. Knjiga ‘The Luxury Strategy’ predstavlja strategije menadžmenta za luksuzne brendove, istražuje značenja ‘luksuza’ na različitim tržištima i utjecaj društvenih mreža na razvoj luksuznih brendova. Također su opisani poslovni modeli zahvaljujući kojima su male kompanije poput Ferrarija, Louis Vuittona, Cartira, Chanela, Armanija, Guccija i Ralfa Laurena postale globalno uspješni luksuzni brendovi. Važno je imati na umu da za luksuzne proizvode vrijede potpuno drugačija pravila, naglašava autor. Jean-Noël KapfererThe Luxury StrategyKogan Page, London, 2012.Autor u knjizi analizira kapitalne tokove, tečajne režime i EMU. Hrvatska ulazi u Europsku uniju u trenutku druge dužničke krize Europske monetarne unije, s neizvjesnom dinamikom rješavanja te krize, s obzirom na strukturne neusklađenosti monetarne unije. S druge strane, monetarnu uniju inherentno nestabilnom čini neusklađenost između zajedničke monetarne politike i nacionalnih fiskalnih politika. Kao daljnje probleme autor analizira Europsku centralnu banku, loše mehanizme koordinacije makroekonomskih politika članica eurozone i Europske unije i izostanak efikasnih mehanizama za upravljanje krizom.

Što čitati ovoga tjedna?

Komentari za "Što čitati ovoga tjedna?"

Comments are closed.


Apartmani Hrvatska
Apartmani Hrvatska