Uz bolji zakonski okvir i edukaciju svih kanala prodaje…


November 15 2011 Kategorija: Financijske vijesti

O trendovima u prodaji osiguranja, koji su jedna od glavnih tema ovogodišnjih Dana hrvatskog osiguranja, raspravljalo se na panelu “Budućnost prodajnih kanala u Republici Hrvatskoj“. Sudionici su bili predstavnici osiguratelja Svemir Kalinić (Croatia osiguranje), Hrvoje Smiljanić (Allianz Zagreb), Zlatko Pozaić (Grawe Hrvatska) te Anđela Šutija (AON brokeri) i Pepo Piškor (Lider-sic agencija), a panel je vodio Josip Kereta iz Croatia osiguranja, navodi se u priopćenju. Analizirajući podatke o zaračunatoj bruto premiji po kanalima prodaje u posljednje četiri godine vidljivo je da nema značajnih promjena u strukturi. Kod neživotnih osiguranja zabilježen je rast prodaje putem internih zaposlenika, zastupnika, dok je od 2007. u životnim osiguranjima padala prodaja putem bankokanala

Komentari za "Uz bolji zakonski okvir i edukaciju svih kanala prodaje…"

Comments are closed.


Apartmani Hrvatska
Apartmani Hrvatska