Veliki pad tržišta mineralnih voda u septembru


October 27 2010 Kategorija: Financijske vijesti

BEOGRAD – Sve vodeće domaće punionice mineralnih voda, tokom septembra, registrovale su značajan pad prodaje, dok je celokupno tržište smanjeno za 10 procenata u odnosu na isti mesec protekle godine. – Lider tržišta, Knjaz Miloš, smanjio je septembarsku prodaju za 11,1 odsto dok je novosadska Minaqua zabeležila pad od čak 23,4 procenta u odnosu na isti mesec 2009. godine. Voda Vrnjci iz Vrnjačke Banje smanjila je prodaju za 8,3 procenta dok je poslednji član „velike četvorke“, Vlasinska Rosa, u istom periodu ostvarila rast prodaje od 3,7 procenata. Ove četiri punionice vode drže preko tri četvrtine domaćeg tržišta i u velikoj meri diktiraju cenovne i druge trendove u ovoj industriji. U prvih devet meseci, ukupna prodaja domaćih punionica voda iznosila je 4,86 miliona hektolitara i bila je skoro dva procenta manja u odnosu na isti period 2009. Izvor/autor www.seebiz.eu više…

 

Veliki pad tržišta mineralnih voda u septembru

Komentari za "Veliki pad tržišta mineralnih voda u septembru"

Comments are closed.


Apartmani Hrvatska
Apartmani Hrvatska