Vinistra: Ima li smisla uspoređivati Nokiju i vino


May 9 2010 Kategorija: Financijske vijesti

POREČ – Odlično organizirana i posjećena 17. Vinistra, jedna od vodećih izložbi vina i vinarske opreme u Hrvatskoj i regiji, koja je okupila 130 izlagača s ukupno 644 uzoraka vina, maslinovog ulja, rakija te vinarske opreme, nije, kako se očekivalo, pokazala da se u procesu udruživanja vodećih hrvatskih vinara otišlo dalje od kutjevačkog skupa koji je održan sredinom prošle godine. – Ako se ne osnuje agencija za promociju hrvatskih vina i njihovo brendiranje, može se dogoditi upravo ono što se posljednjih godina događa u hrvatskom turizmu, a to je da mnogo više problema imaju oni koji su ulagali u kvalitetu, poput vlasnika hotela s pet zvjezdica, od onih koji su ulagali minimalno, poput vlasnika kampova. Ono što se očekivalo, a nije se dogodilo jest definiranje odnosa vodećih hrvatskih vinarija, koje su sami formirali i brendirali danas poznati vinari poput Matoševića, Kozlovića, Matuška, Krauthakera, Zdjelarevića, Plenkovića, Tomića, Šipuna, Koraka, Jareca, Plančića, Katunara, Bošnjaka, Grabovca, Josića, Armana, Degrassija, Vinskog vrha, Bodrena, Lovreca i, s druge strane, većih vinarskih kuća koje imaju najveći tržišni udjel te koje su njihovi vlasnici preuzeli od države – a koje su upravo u fazi restrukturiranja i rebrendiranja, poput Kutjevačkih podruma, Badela, Vinoploda, Agrokor vina… Glavna tema ovogodišnje Vinistre bila je nužnost međunarodnog brendiranja hrvatskih vina kao osnove opstanka i daljnjeg razvoja vinarstva. Izvor/autor www.seebiz.eu više…

Vinistra: Ima li smisla uspoređivati Nokiju i vino

Komentari za "Vinistra: Ima li smisla uspoređivati Nokiju i vino"

Comments are closed.


Apartmani Hrvatska
Apartmani Hrvatska