Više žena u prodaji – veći prihodi tvrtki


June 7 2013 Kategorija: Financijske vijesti

(Katica Katić) Bilo da se nalaze u ulozi kupca, prodavača ili menadžera, žene razmišljaju, osjećaju, komuniciraju i donose odluke drukčije od muškaraca. To potvrđuju kako sva dosadašnja međuljudska iskustva tako i suvremena istraživanja mozga. Međutim, iako se uočavaju mali pomaci, ta se spoznaja još uvijek nedovoljno koristi u menadžmentu, marketingu i prodaji. Kupovni potencijal žena i njihova moć utjecanja iznimno su podcijenjeni u tim područjima. Unatoč činjenici da oko 80 posto odluka o kupnji jednog kućanstva donose žene, marketing i prodajni procesi i dalje su više fokusirani na muške nego na ženske kupce.

Više žena u prodaji – veći prihodi tvrtki

Komentari za "Više žena u prodaji – veći prihodi tvrtki"

Comments are closed.


Apartmani Hrvatska
Apartmani Hrvatska