Brand Finance: Google najvrjedniji brend


March 21 2011 Kategorija: Financijske vijesti

NEW YORK – Prvi put u povijesti najpoznatije piće na svijetu, Coca-Cola, nije među prvih 10 najboljih brendova na svijetu. Razlog tome je što je kompanija pretrpjela pad vrijednosti od 9 milijardi dolara tijekom ove godine. – Potrošači se posljednjih godina sve više odlučuju za zdravija pića, što je dodatni razlog zbog čega Coca-Cola nije više među prvih deset u top 500 brendova na svijetu. Sa prošlogodišnjeg trećeg mjesta najpoznatije gazirano piće na svijetu palo je na 16. mjesto. Prema podacima konsultantske kompanije Brand Finance koja svake godine objavljuje listu najboljih 500 brendova na svijetu, trenutno najbolji brend je Google čija vrijednost iznosi 44 milijarde dolara. Drugi najvrijedniji brend je Microsoft, čija vrijednost iznosi 42 milijarde dolara. Izvor/autor www.seebiz.eu više…

Brand Finance: Google najvrjedniji brend

Komentari za "Brand Finance: Google najvrjedniji brend"

Comments are closed.


Apartmani Hrvatska
Apartmani Hrvatska