FutureBrand: Brend Hrvatska treći u Srednjoj i…


May 2 2010 Kategorija: Financijske vijesti

ZAGREB – Sjedinjene Američke Države među svim svjetskim državama imaju najmoćniji brend. Rezultat je to posljednjeg istraživanja FutureBranda koji iz godine u godinu mjeri snagu međunarodnih brendova. Hrvatski plasman nije zanemariv. U kategoriji Srednje i Istočne Europe pozicionirala se na 3. mjesto, ispred nje su Češka i Bugarska, a slijede je Mađarska i Slovenija. – Ideje da bi i državama trebalo izmjeriti snagu brenda agencija FutureBrand dosjetila se promatrajući kako najmoćniji korporativni brendovi poput Nikea, Sonyja i IBM-a profitiraju zahvaljujući raznoraznim rang-listama koje ih svrstavaju na vrh najmoćnijih brendova. U FutureBrandu kažu da je njihova ljestvica osmišljena kako bi pomogla brendiranim zemljama da bolje promoviraju svoju ekonomsku vrijednost, proizvode koje izvoze, ali i da privlače investicije, turiste i talente svih vrsta. Izvor/autor www.seebiz.eu više…

 

FutureBrand: Brend Hrvatska treći u Srednjoj i…

Komentari za "FutureBrand: Brend Hrvatska treći u Srednjoj i…"

Comments are closed.


Apartmani Hrvatska
Apartmani Hrvatska