Mali kupci opet u fokusu interesa prodajnih odjela…
August 12 2010 Kategorija: Financijske vijesti
Nema mnogo načina na koje se može nadoknaditi pad prihoda od prodaje.Jedan je od njih, često prvi kojim se tvrtke koriste, akvizicija novih klijenata. Budući da tržište ne obiluje velikim klijentima koji se ubrajaju u kategoriju ključnih kupaca, tvrtke se većinom okreću prema segmentu srednjih i malih poduzeća. Više pročitajte u temi broja poslovnog tjednika Lider. U NOVOM BROJU POSLOVNOG TJEDNIKA LIDER OTIĐITE KORAK DALJE I DOZNAJTE PUNO VIŠE O AKTUALNIM GOSPODARSKIM PROBLEMIMA Premijerka Kosor nema ni stranku ni vladu s kojom bi mogla temeljito promijeniti državnu upravu. Ne samo zato što takva reforma podrazumijeva rez u mnogim stranačkim sinekurama ili centrima za izvlačenje novca nego i stoga što je sadašnji HDZ stranka brojnog članstva i male energije.