Nova koncepcija reklamne kampanje za Karlovačku…


February 6 2011 Kategorija: Financijske vijesti

Na karlovačkom Trgu J.J. Strossmayera, zakupljenom za potrebe snimanja na četiri dana, dovršeno je snimanje novog reklamnog spota koji je za Karlovačku pivovaru kreirala agencija Bruketa & Žinić. Produkciju je odradila zagrebačka producentska kuća "Kabinet", angažiravši za ovu priliku karlovačke glumačke amaterske snage iz skupine Historia viva, KUD-ove Zadobarje i Sv. Ana, te mnoštvo statista, a režiser je bio Bruno Anković. Za razliku od ranijih reklamnih spotova kojima priča nije bila uvjetovana lokacijom, pa su bili snimani u Zagrebu i na raznim drugim mjestima, Bruketa i Žinić željeli su se u skladu sa svojom novom koncepcijom kampanje za Karlovačku pivovaru vratiti na ishodište, u sam grad Karlovac i spotu na taj način udahnuti duh autentičnosti, baš kao što brend Karlovačko već desetljećima doprinosi afirmaciji Karlovca. Tema nove priče i koncepcije, prema onome što prije emitiranja spota može reći Nikola Žinić, jest propitivanje otuđenja čovjeka putem društvenih mreža uspostavljenih računalima umreženima u internet.  – Mi želimo pokazati da su društvene mreže zapravo oduvijek prisutne među nama, samo je bila razlika u tome jeste li umreženi preko druženja uz pivo ili preko facebooka. Dakle, i danas imate izbor želite li biti u kafiću s nekim uz pivo u stvarnom društvu, ili želite biti s nekim u virtualnom druženju, i to je ta igra između povijesti i sadašnjosti, bez nametanja bilo kojega od tih dvaju načina druženja. Nakon Karla i priče o klađenju, slijedi ova nova priča o druženju, koja će trajati kroz godinu s više nastavaka i kampanjom koja neće ići samo kroz TV, već i preko interneta, prodajne mreže i na ulicama, kazao je Nikola Žinić. Nastavci priče o druženju uz Karlovačko, dodaje Žinić, snimat će se većim dijelom također u Karlovcu, samo na nekim drugim lokacijama, a i odabiru sadašnje lokacije ispred Gradske vijećnice prethodilo je opsežno povijesno istraživanje, koje je otkrilo Karlovac kao grad s neiskorištenim potencijalom za promociju. (Mladen Volarić) Izvor/autor www.liderpress.hr više…

Nova koncepcija reklamne kampanje za Karlovačku…

Komentari za "Nova koncepcija reklamne kampanje za Karlovačku…"

Comments are closed.


Apartmani Hrvatska
Apartmani Hrvatska